неделя, 30 март 2014 г.

ЦВЕТАН ПАНЧОВСКИ - ХУДОЖНИК И ПРИЯТЕЛ 5

С огромна благодарност публикувам писмото на Петя Михайлова и снимките, които ни изпрати.

Здравейте,
С удоволствие Ви изпращам няколко снимки на картини на Цветан Панчовски, които са подарени на моя баща Нено Илчев. Навярно не съм успяла да заснема всичките, мисля че има още няколко, а и качеството на снимките не е много добро, но много ми хареса идеята Ви да си спомним за един прекрасен човек и талантлив художник.
Цветан често гостуваше у дома, работеха заедно с баща ми, бяха приятели. В спомените ми той ще остане с широката си усмивка, страхотното си чувство за хумор, пословичната самоирония която притежаваше. За мен този голям човек имаше душа на дете, чиста, непорочна и лишена от злоба. Той се раздаваше за приятелите си. Може би затова си отиде толкова рано, той не беше за този враждебен свят. Пет години след него си отиде и баща ми. Може пък отново да са заедно, някъде там....
Картините на Цецо и до днес красят къщата ни в Панагюрище, винаги ги показвам на децата си и с удоволствие им разказвам за колоритния им автор, който чрез тях продължава да бъде част от нашия живот!

Петя Михайлова













Няма коментари:

Публикуване на коментар