вторник, 26 април 2016 г.

ТАЙНА

Тайна
Феликс Арвер

         Душата ми е тайна, животът ми - стихия.
                                           Аз вечната любов съзнах в едничък миг.
                                           Но трябваше безславно мечтата си да скрия.
                                           Да не научи тя как сдържам своя вик.


                                          Уви! Ще мина - зная - край нея неусетно,
                                          Ще я докосвам с дъх, но ще оставам ням,
                                          Ще се изнижат дните ми до края безответно.
                                          Тъй не събрал кураж да й говоря сам.
                     
                                         Създадена от Бога от милост и от нежност,
                                         Върви по своя път с изискана небрежност
                                         И без да чува воплите, пронизали стиха ми;                                                                         А някой път случайно прочела песента ми,
                                         Така и не разбрала, че ней е посветена:
                                         "Коя ли е щастливката?" - ще пита възхитена.











 


.

Няма коментари:

Публикуване на коментар